“Ar savu robustā dizaina, plašā salona, gudro risinājumu un efektīvo piedziņas sistēmu kombināciju mūsu jaunā Opel Frontera uzrunās klientus, kuri vēlas izcelties no pūļa. Tas ir ideāli piemērots pilsētai un piepilsētas videi, un vienlaikus piedāvā mūsu klientiem jaunu uzlādes pieredzi,” sacīja Opel ģenerāldirektors Floriāns Hitls.
Jaunā Frontera jau no pirmā acu skatiena priecē ar savu robusto Opel drosmīgā un tīrā dizaina filozofijas interpretāciju. Stāvā priekšpuse un unikālās jaunās Frontera priekšējās proporcijas apvieno funkcionālu un plašu salonu ar ļoti drosmīgu un stingru, bet tai pašā laikā modernu un izteiksmīgu izskatu. Jaunā Frontera ir pirmais Opel sērijveida modelis ar jauno zibens emblēmu, kas lepni atrodas Opel Vizor elementa centrā. Melnais vizieris Frontera priekšpusei piešķir unikālu identitāti un veido vienotu dizaina elementu ar laideni saplūdinātajiem Eco LED priekšējiem lukturiem ar automātiskajām tālajām gaismām un centrālo Opel zibens simbolu. Viziera vizuālais balsts ir trapecveida dzesēšanas atvere, kas izceļ automobiļa stabilo un robusto stāju. Labi pazīstamās Opel spārna formas dienas gaitas gaismas jaunajā Frontera uzmirdz modernā interpretācijā ar trim gaismas blokiem, ko vienu no otra atdala virsbūves krāsas ielaidumi. Sānskats dod iespēju novērtēt izteiksmīgo C statni, kas vizuāli sadala plašo salonu, savukārt izteiksmīgās riteņu arkas un spārni jaunpienācēju stabili noliek uz ceļa, vienlaikus piešķirot spēcīgu un modernu izskatu.
VIEDTĀLRUŅA STACIJA UN INTELLI-SEAT: VIEDI RISINĀJUMI SAVIENOJAMĪBAI UN KOMFORTAM
Mūsdienīgs izskats un sajūtas valda arī salonā, kur pārdomāts dizains saplūst ar praktiskumu. Plašie horizontālie dekori uz instrumentu paneļa un durvīm vizuāli paplašina jau tā gaisīgo salonu. Turklāt tikpat piesaistošs kā drosmīgā un elegantā jaunā stūre ir Opel raksturīgais pilnībā digitālais Pure Panel priekšējais panelis ar diviem 10 collu displejiem un multimediju sistēmu. Lai izvairītos no jebkāda veida digitālā stresa, Opel konsekventi seko filozofijai par maksimālu komfortu ar minimālu uzmanības novēršanu, to panākot ar vienkāršu un tīru lietotāja pieredzi.
Jaunā Frontera patiks tiem, kas ļoti labprāt paļaujas uz savu mobilo ierīci, jo auto pēc izvēles var aprīkot ar inovatīvo viedtālruņa staciju. Kad ar īpašu lietotni viedtālrunis pievienots stacijai, tas kļūst par transportlīdzekļa informācijas un izklaides sistēmas vadības paneli, kas mijiedarbojas arī ar stūres pogām. Tāpat jaunajā modelī Opel ievieš sēdekļu inovācijas, kas būs piemērotas plašam klientu lokam. Patentētā priekšējo sēdekļu Intelli-Seat funkcija – padziļinājums, kas samazina spiedienu uz astes kaulu – nodrošina izcilu komfortu pat ilgstošos braucienos pa maģistrālēm.
Turklāt sēdekļi ir ne tikai dāsni polsterēti un rūpīgi formēti; pateicoties kontrastējošām šuvēm tie arī pievilcīgi izskatās. Piedevām sēdekļu apdarei ir pieejams ilgtspējīgs, pārstrādāts materiālu.
Jaunā modeļa izklaidējošo raksturu palielina virkne viedu risinājumu. Piemēram, mobilo ierīču uzlāde tagad ir vienkāršāka nekā jebkad agrāk, pateicoties bezvadu lādētājam ar dzesēšanas sistēmu un pa diviem USB portiem pirmajā un otrajā sēdekļu rindā. Lielākas ierīces, kam salonā parasti grūti atrast piemērotu vietu, piemēram, planšetdatoru, tagad var droši uzglabāt centrālajā konsolē un nofiksēt ar elastīgu siksnu. Citiem atvērtajiem glabāšanas nodalījumiem, kur novietot ikdienā nepieciešamās mantas, ir gumijota iekšējā apdare, kas novērš grabēšanu un priekšmetu slīdēšanu. Papildus tam otrās sēdekļu rindas pasažieru rīcībā ir priekšējo sēdekļu atzveltnēs iestrādātas kabatas viedtālruņiem.
PLAŠS, EFEKTĪVS UN GUDRS: IDEĀLS PAVADONIS ILGTSPĒJĪGAM UN AKTĪVAM DZĪVESVEIDAM
Jaunā Frontera pārsteidz ar kravas nodalījuma ietilpību. Ar paceltiem aizmugurējiem sēdekļiem bagāžas nodalījuma tilpums ir vairāk nekā 460 litru, bet, nolokot atzveltnes, ietilpība palielinās līdz pat 1600 litriem. Papildu daudzpusību nodrošina aizmugurējā sēdekļa dalījums attiecībā 60:40 un standarta aprīkojumā iekļautā dubultā bagāžas nodalījuma grīda. Klienti, kuri savos ceļojumos vēlas ņemt līdzi vēl vairāk bagāžas vai izmantot vairāk nekā 200 kilogramu nestspēju uz jumta, automobili pēc izvēles var aprīkot ar funkcionālajiem jumta reliņiem.
Tāpat kā visi jaunie Opel modeļi, arī jaunā Frontera pārsteidz ne tikai ar drosmīgu un tīru dizainu, bet arī ar atbildīgu sniegumu. Klienti varēs izvēlēties starp akumulatora elektrisko variantu un ļoti efektīviem iekšdedzes dzinējiem ar 48 voltu hibrīda tehnoloģiju. Neatkarīgi no tā, kuru piedziņas sistēmu klients izvēlēsies, īpašais šasijas regulējums viņam nodrošinās augstu braukšanas prieku. Inženieri Riselsheimā īpašu uzmanību pievērsa virsbūves kontroles optimizēšanai un Opel raksturīgo gaitas īpašību nodrošināšanai – lai tās būtu augstā līmenī, pat lielā ātrumā traucoties pa Vācijas autobāņiem.
Opel Frontera izteiksmīgais jaunais dizains, pārdomātie un jautrie risinājumi, kā arī vieglā izvēle starp pilnībā elektrisku vai hibrīda piedziņu vēlreiz apliecina, ka vācu zīmols nopietni uztver savus elektrifikācijas solījumus un spēj piedāvāt piemērotu auto ļoti plašam klientu lokam.
PAR OPEL
Opel ir viens no lielākajiem autoražotājiem Eiropā un līderis CO2 izmešu samazināšanā, ko nodrošina plašā elektrifikācijas ofensīva. Uzņēmumu 1862. gadā Riselsheimā, Vācijā nodibināja Ādams Opels. Automašīnas tajā tiek ražotas no 1899. gada. Opel ietilpst globālajā koncernā Stellantis NV, kas radīts jaunajam ilgtspējīgas mobilitātes laikmetam. Kopā ar savu britu māsas zīmolu Vauxhall uzņēmums ir pārstāvēts vairāk nekā 60 valstīs visā pasaulē, un turpina ienākt aizvien jaunos starptautiskos tirgos. Opel pašlaik konsekventi īsteno elektrifikācijas stratēģiju, lai nodrošinātu ilgtspējīgus panākumus un apmierinātu klientu prasības pēc nākotnes mobilitātes. Līdz 2024. gadam katram Opel modelim būs pieejama arī tā elektrificētā versija. Sākot ar 2028. gadu, Opel Eiropā pilnībā koncentrēsies uz elektriskajiem transportlīdzekļiem.
https://kripto.media/opel-frontera-ietilpigs-un-aizraujoss-suv-ari-pilniba-elektriska-versija/